Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

SEKCJA MATP

Treningi w ramach działalności koła odbywają się przed uczestnictwem w zawodach i Dniu Treningowym Aktywności Motorycznej.

Uczestniczą w nich uczniowie wszystkich etapów edukacyjnych, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym i głębokim ze współistniejącymi zaburzeniami fizycznymi, którzy często nie mają możliwości zrozumienia i przestrzegania zasad i reguł realizacji konkretnych zadań ruchowych.
Realizowane aktywności są tu powiązane ze sportem, zgodne z kolejnymi fazami rozwoju psychoruchowego. Obejmują: unoszenie głowy, podpory, obroty, klęk, lokomocję dwunożną, rzuty i chwyty. Uwzględniają fakty związane z możliwościami fizycznymi ucznia np.: czy dziecko jest chodzące, czy korzysta z wózka.

Aktywności realizowane w ramach koła to również przystosowane do możliwości uczestników zabawy i gry ruchowe. Ich cel to dostarczenie okazji nauczenia się współpracy z innymi, przeżywania pozytywnych emocji i radości. Przykładowe zabawy to te np. ze spadochronem, chustami czy kręglami.